جک صندلی اداری

انواع جک صندلی و توضیحات مربوط به آن

جک صندلی با توجه به نوع صندلی و مورد استفاده ان دارای سایز های مختلفی میباشد

  • جک صندلی اداری با سایز های 120mm  ,  100mm ,  80mm
  •  جک صندلی اپن با سایز 210mm
  • جک صندلی ازمایشگاهی با سایز 270mm

خرابی های جک صندلی اداری ؛

1. خالی کردن گاز

یکی از خرابی های جک صندلی اداری خالی شدن گاز نیتروزن درون ان است که در این حالت صندلی پس از مدتی استفاده خود به خود پایین میرود در این حالت جک صندلی اداری شما باید تعویض شود

2. گشاد شدن انتهای پوسته جک صندلی

این خرابی باعث لق زدن صندلی اداری شما میشود که در صورت استفاده در این شرایط ممکن است مکانیزم صندلی اداری شما اسیب ببیند

3. خرد کردن بلبرینگ یا واشر پلاستیکی درون جک

مثل مورد قبل باعث لق زدن صندلی اداری شما میشود این خرابی ها { مورد 2 و 3} با تعویض پوسته ی جک یا اجزای داخلی ان برطرف میشود .

جک صندلی که در صندلی های اداری و صندلی کارگاهی و صندلی اپن و صندلی تابوره و غیره…..به کارمیرود

یک قطعه مکانیکی است که کارایی ان علاوه بر بالا و پایین بردن صندلی { تنظیم ارتفاع} چرخش 360 درجه صندلی نیز میباشد

درون جک های صندلی گردان از گاز نیتروژن پر شده و به صورت وکیوم میباشد که با فشار وزن بدن گاز نیتروژن متراکم شده و با نگه داشتن دسته جک صندلی  صندلی در پایین ترین نقطه قرار میگیرد و با برداشتن فشار وزن بدن و نگه داشتن دسته جک صندلی  صندلی به حالت اول { بالاترین حالت} برمیگردد

{ جک صندلی در صورت خالی کردن گاز قابل تعمیر نمیباشد و باید تعویض شود}

پایه صندلی اداری { گردان} : پایه صندلی اداری بسته به نوع  صندلی { کارمندی . مدیریت . صندلی کودک } در سایز های 25 و 30 و 32 و 35 تولید و مورد استفاده قرار میگیرد و معمولا به صورت پنچ پری میباشد

دسته صندلی اداری ؛

دسته صندلی اداری به صورت ثابت در مدتهای مختلف شامل دسته ی D ؛ دسته با پد قابل تعویض .  دسته T ؛ دسته انتگرال و دسته دایکست و دسته اتوبوسی و دسته های تنظیمی { تنظیم ارتفاع } وجود دارند

مکانیزم صندلی اداری ؛

مکانیزم صفحه فلزی است که در زیر نشیمنگاه صندلی اداری و غیر اداری برروی تخته سه لایی یا کلاف صندلی نصب میشود که درون ان جک صندلی قرار میگیرد .

مکانیزم صندلی بسته به نوع و کاربرد صندلی متفاوت است و در مدلهای اتوبوسی ؛ انواع براکت دار . تک اهرمه . دو اهرمه و مکانیزم یارانه و مکانیزم منشی و غیره وجود دارد

عمده خرابی مکانیزم صندلی اداری شکستن از قسمت پل و کونیک است که در بعضی از مکانیزم ها قابل تعویض یا تعمیر میباشد اما دیگر مکانیزم ها باید تعویض شوند .

تعمیر صندلی برقی یا صندلی ارایشگاه :

صندلی های برقی یا صندلی های ارایشگاه دارای دو موتور هستند که در ایراد عمده خرابی ان شکسته شدن پایه موتور و یا خرد کردن مارپیچ درون موتور است که با تعمیر و یا تعویض قطعات قابل استفاده مجدد میباشد .

صنایع چوب و فلز فرنیشن

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *