بهترین نوع صندلی اداری

بهترین نوع صندلی اداری کدام است؟

بهترین نوع صندلی اداری

چه نوع صندلی اداری برای شما بهتر است؟

کارهای مختلف و میزهای مختلف نیاز به صندلی های متفاوتی دارند. خوشبختانه، صندلی های متنوعی برای انجام کار وجود دارد. انتخاب یک صندلی اداری ممکن است کار ساده ای به نظر برسد، اما وقتی واقعاً به آن فکر می کنید، عوامل زیادی وارد عمل می شوند و می توانند تصمیم شما را به شدت تحت تاثیر قرار دهند.

از میانگین مدت زمان نشستن در روز گرفته تا آب و هوای کشوری که در آن هستید. این متغیرها می‌توانند و باید بر تصمیم شما برای انتخاب یک صندلی اداری جدید تأثیر بگذارند.

صندلی اداری ارگونومیک

مسلماً محبوب ترین و یکی از بهترین نوع صندلی اداری است. صندلی های اداری ارگونومیک با انواع و اقسام مزیت هایی همراه است که از معایب بسیار دورتر است (که معایب مربوط به هزینه است).

صندلی‌های اداری ارگونومیک ارزان وجود دارند، اما این نوع صندلی‌ها زمانی شروع به برتری می‌کنند که قیمت، عملکرد آن را منعکس می‌کند. اول از همه، صندلی های ارگونومیک با در نظر گرفتن کاربر ساخته می شوند. نیازهای کاربر با چندین ویژگی قابل تنظیم مانند کمر، صندلی، پشت، تکیه گاه بازو، پشتی سر و ارتفاع برآورده می شود. همه این ویژگی‌ها در کنار هم می‌توانند به جلوگیری از شروع آسیب فشار مکرر که می‌تواند در بین کارکنان اداری رایج باشد، کمک کند.

صندلی های ارگونومیک برای ماندگاری ساخته شده اند. با طراحی قوی و ویژگی های قابل تنظیم، نشستن در یک صندلی ارگونومیک برای مدت طولانی به راحتی انجام می شود. صندلی‌های ارگونومیک در اشکال، اندازه‌ها و مواد مختلف تولید می‌شوند. از چرم گرفته تا مش و پارچه، صندلی های ارگونومیک می توانند طیف وسیعی از مخاطبان را پاسخگو باشند.

صندلی اداری چرمی

صندلی های اداری چرمی فوراً حس سبک و راحتی را از شروع کار ایجاد می کنند. در حالی که راحت هستند، همه صندلی های اداری چرمی برای استفاده طولانی مدت ساخته نمی شوند.

به طور معمول، صندلی های اداری چرمی می توانند بسیار گران باشند، اما محصولات چرمی ارزان تری وجود دارند.

در حالت ایده آل، صندلی های چرمی باید در محیط های خنک تر استفاده شوند. چرم در محیط های گرم می تواند چسبناک شود و کاربر را بیشتر از حد معمول عرق کند.

صندلی های اداری مشبک

صندلی‌های اداری مشبک پاسخی فوق‌العاده برای دفاتر مستقر در آب و هوای گرم یا دفاتر به طور کلی گرم هستند. با سوراخ‌های قابل تنفس، مواد مشبک به جریان آزاد هوا اجازه می‌دهد تا شما را در طول روز خنک نگه دارد.

صندلی های توری معمولاً بسیار سبک وزن هستند. بنابراین اگر نیاز دارید که صندلی خود را چندین بار در روز جابجا کنید، یک صندلی توری می تواند به این وضعیت کمک کند.

صندلی های وظیفه/اپراتور

صندلی های اداری (Task/Operator) از ابتدایی ترین نوع صندلی اداری محسوب می شوند. با این برچسب، آنها همچنین تمایل دارند که ارزان ترین باشند.

آنها کار ساده ای را برای تهیه صندلی انجام می دهند. و مزایای اضافه شده مانند پشتیبانی قابل تنظیم کمر و پشتی سر اغلب از مرحله طراحی دور می شوند.

اگر به دنبال صندلی خود برای برآورده کردن الزامات یک شغل خاص به جز مکانی برای نشستن یک یا دو ساعت نیستید، پس یک صندلی کار می تواند بهترین گزینه برای شما باشد. با این حال، اگر فردی هستید که در طول روز برای مدت طولانی بنشینید، ممکن است چیزی قوی تر لازم باشد.

صندلی های اداری سنگین

صندلی های اداری سنگین بدون شک بزرگترین و مستحکم ترین نوع صندلی موجود در بازار هستند. آنها هدف خاصی را ارائه می دهند که به کاربران بزرگتری که بیشتر به آن نیاز دارند، ارائه می دهند.

با داشتن صندلی و تکیه گاه بزرگتر از حد متوسط، اگر به دنبال صندلی های حجیم تر هستید، این صندلی می تواند بهترین گزینه باشد.

آنها همچنین به طور خاص برای نگه داشتن وزنه های سنگین تر، با مواد سخت تر و پایه های گازی قوی تر آزمایش شده اند. بنابراین نیازی به نگرانی در مورد مکانیسم های کمانش تحت فشار نیست. اگرچه بسیار توصیه می شود قبل از خرید مشخصات مدل را بررسی کنید.

امیدوارم در تصمیم گیری آگاهانه تری برای خرید صندلی اداری بعدی به شما کمک کرده باشم.

 صنایع چوب و فلز فرنشین

با توجه به سلیقه مشتری و رنگ دلخواه تعویض می شود گروه صنایع چوب و فلز فرنشین آماده همکاری با دوستان پزشک و سایر علاقمندان به این محصول هست

برای آگاهی از قیمت ها :

آدرس دفتر تهران :

خیابان حافظ ،خیابان سرهنگ سخایی،جنب بیمارستان شرکت نفت

تلفن : 55690944-021

همراه:09126001005

آدرس دفتر کرج : 

شهرک وحدت خیابان سوم شرقی

تلفن : 36651911-026

همراه:09120821482

صنایع چوب و فلز فرنشین

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *